+ 2
Inlägg: 1598003
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Se där! De har tonat ned själva skeppet ser jag. Nu dricker ju inte jag alkohol men om jag gjort det så skulle jag nog halsa en sån där innan matchstart på lördag.....
+ 1
Timrå Icon:
Jaji, seglet har de rätta färgerna till och med. Bara att vaska leken och lätta ankar, med andra ord - skepp ohoj!