DJ Hemp: Se där! De har tonat ned själva skeppet ser jag. Nu dricker ju inte jag alkohol men om jag gjort det så skulle jag nog halsa en sån där innan matchstart på lördag.....
+ 1
Timrå Icon:
"Nu dricker ju inte jag alkohol..."
Verkligen!? Hur som helst är det INTE särskilt gott att halsa en sån där. Förslag: Tillsätt en minst lika stor del Tonic Water.