Varken Wedin, Hallin eller Molinder med mot DIF. Hallin kan möjligen bli borta en längre tid ("veckor")...
Inlägg: 1598006
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Vi har faktiskt en intressant diskussion just nu om vad som gifter sig bäst;
Öl & chips
Vin & Ostbågar
Whiskey & Rökt korv.
Jag håller en slant på GT & Hockey med en ambivalent dragning åt Öl, Jäger & IBU-Cupen
Nä det krävs nog snart en omröstning i frågan här
Öl & chips
Vin & Ostbågar
Whiskey & Rökt korv.
Jag håller en slant på GT & Hockey med en ambivalent dragning åt Öl, Jäger & IBU-Cupen
Nä det krävs nog snart en omröstning i frågan här
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Verkligen lysande! Precis vad man ville läsa i nuläget. Det blir nog svårt med poäng där. Och fortsatt bottenstrid...