Inlägg: 1598005
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Nu dricker ju iconen ganska bra. Hela hans uppenbarelse tyder på det. Hans rödvita ögon matchar hans TIK outfit perfekt
Sv: Apropå nånting...
Varken Wedin, Hallin eller Molinder med mot DIF. Hallin kan möjligen bli borta en längre tid ("veckor")...
Timrå Icon:
"Nu dricker ju inte jag alkohol..."
Verkligen!? Hur som helst är det INTE särskilt gott att halsa en sån där. Förslag: Tillsätt en minst lika stor del Tonic Water.