mikenomad: Ja jag tror att jag hänkar på det upplägget. Om jag inte somnar i soffan vid 20.00 som vanligt förstås....
Inlägg: 1598269
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Om du låter bli spånken under dagen så är du nog vaken vid 20.00 ;-)