Timrå Icon: Jepp. Ikväll blir det förresten fotboll och öl, det är i sina bästa stunder en alldeles strålande combo. Faktiskt nästan bättre än hockey och öl, där passar Explorer bättre. Har jag hört.
Inlägg: 1598268
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja jag tror att jag hänkar på det upplägget. Om jag inte somnar i soffan vid 20.00 som vanligt förstås....