Epost: Ytterst välförtjänt också, klassmål. Sverige har inte riktigt orkat i 2:a...
Inlägg: 1598384
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nej, det blir nog jävel av det här. 1-0, total press från hemmalaget och Isaksson haltar... Bisarrt!