Inlägg: 1598385
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rena jävla tortyrmusiken från den där äckliga blåsorkestern också. Den ingår säkert i taktiken. Jag mår fan illa...
+ 2
Nej, det blir nog jävel av det här. 1-0, total press från hemmalaget och Isaksson haltar... Bisarrt!