1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1598389

Sv: Apropå nånting...
Inte mycket att säga om resultatet till slut. Cristiano kunde mycket väl ha blivit tvåmålsskytt när Isaksson började halta omkring. 1-0 i arslet är ganska värdelöst att ha med sig inför returen, men helt kört är det inte. Men då måste vi vara bättre på att hålla bollen och trycka tillbaka motståndaren i vår hemmaborg - precis som Portugal gjorde i kväll. Stark försvarsinsats dock som höll rent förutom det enda målet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nåväl, det går an att leva med motgångar inom triviala ting som fotboll när det fungerar bra personligen. Precis som jag hade lovat mig själv och Timrå IK har jag nu skickat efter ett inbetalningskort för medlemsskap 2013/2014. Så att man kan dra sitt strå till en stack.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.