+ 2
Inlägg: 1598386
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:Hehe, hur plågar VI Portugiserna, musikalsikt, på tisdag? Pernilla med Picadilly om o om igen? I en rosa Helicopter? Kalle M med fiol i 90 minuter?
Nä, det var väl väntat, hörnorna talar ju ett tydligt språk, ändå bra av försvaret hålle nere, 4-0 skulle vart en omöjlig väg, även om jag tyvärr tror sur-Ronaldo nu grejjar detta, kanske via 1-1. Tröst: Snigel-Fransmännen har det inte direkt lättare!!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Inte mycket att säga om resultatet till slut. Cristiano kunde mycket väl ha blivit tvåmålsskytt när Isaksson började halta omkring. 1-0 i arslet är ganska värdelöst att ha med sig inför returen, men helt kört är det inte. Men då måste vi vara bättre på att hålla bollen och trycka tillbaka motståndaren i vår hemmaborg - precis som Portugal gjorde i kväll. Stark försvarsinsats dock som höll rent förutom det enda målet.
Rena jävla tortyrmusiken från den där äckliga blåsorkestern också. Den ingår säkert i taktiken. Jag mår fan illa...