1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614816 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1598405

Sv: Apropå nånting...

DJ Hemp:Hehe, hur plågar VI Portugiserna, musikalsikt, på tisdag? Pernilla med Picadilly om o om igen? I en rosa Helicopter?  Kalle M med fiol i 90 minuter?

Nä, det var väl väntat, hörnorna talar ju ett tydligt språk, ändå bra av försvaret hålle nere, 4-0 skulle vart en omöjlig väg, även om jag tyvärr tror sur-Ronaldo nu grejjar detta, kanske via 1-1. Tröst: Snigel-Fransmännen har det inte direkt lättare!!


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
zigge: Nä, Ronaldo räds inte returen eftersom han menar att Sverige är klart sämre än dem. Och sett till igår har han ju helt rätt. Hoppet står till en klar scenförändring där vi kan hota även offensivt och inte bara fokusera på att trasa sönder deras anfallsförsök. Tycker faktiskt Sverige fick oförtjänt mycket beröm av kommentatorerna efter första halvleken. Frånsett mer eller mindre slumpässiga chanser var det inte mycket till eget offensivt spel. Och Zlatan må ha dominerat bollnedtagningarna mitt på offensiv planhalva men mycket mer än en lyckad nedtagning blev det väl aldrig...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.