ersson: Känns som att han är spikrakt på nedåtgående i karriären, vad ska han göra i dagens Timrå? Lyfta högst lön i laget?
Inlägg: 1603007
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jockz: Sant, fast kan vi skicka Molinder och ta in Warg för inte så mkt mer peng så är jag på