Jockz: Sant, fast kan vi skicka Molinder och ta in Warg för inte så mkt mer peng så är jag på
Inlägg: 1603017
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Berglund:Det finns väl spelare som är sämre än Molinder enl. min mening.
Österrikarn ex. om nu en center skall bort ?
Redigerad kommentar
+ 1