+ 3
Inlägg: 1604599
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: jag ser humorn i det men på ett lite schizofrenskt sätt tycker jag också att det mest är drygt.
Men AIKare är ju i överlag dryga så det passar in.
Jag kanske inte har någon vidare humor, men jag tycker mest att det är drygt med den sortens grejer...