Inlägg: 1604600
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix:
Ja, det är just det där. Dumdryga och med total brist på självdistans. Det har de visat gång efter annan. Jag skakar bara på huvudet åt detta osympatiska pack. Tacka vet jag självironiska TIK-are...
Ja, det är just det där. Dumdryga och med total brist på självdistans. Det har de visat gång efter annan. Jag skakar bara på huvudet åt detta osympatiska pack. Tacka vet jag självironiska TIK-are...
DJ Hemp: jag ser humorn i det men på ett lite schizofrenskt sätt tycker jag också att det mest är drygt.
Men AIKare är ju i överlag dryga så det passar in.