Hoppas att ni spöar dem riktigt ordentligt och i synnerhet då i rinken. Jag har lite svårt för det där förortsgänget med sin taskiga självbild. Om man inte kan skämta om sig själv är man ingenting att ha. Och så jävla stort är för övrigt inte Stockholm. Jämför med t ex New York, London, Paris eller Tokyo så är den ju rena bonnhålan som är full av komplexfyllda stackare. Jaji...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hoppas att ni spöar dem riktigt ordentligt och i synnerhet då i rinken. Jag har lite svårt för det där förortsgänget med sin taskiga självbild. Om man inte kan skämta om sig själv är man ingenting att ha. Och så jävla stort är för övrigt inte Stockholm. Jämför med t ex New York, London, Paris eller Tokyo så är den ju rena bonnhålan som är full av komplexfyllda stackare. Jaji...