DJ Hemp: Nä fy! okej att aik är skräp men det finns inget lag man önskar mer olycka än Leksands IF.
Inlägg: 1604604
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jockz:
Du tänker på den där ekonomiska dopningen eller? Personligen orsakar inte Leksand några särskilda känslor överhuvudtaget. Varken positiva eller negativa. Ungefär som Lasse Kroner...
Du tänker på den där ekonomiska dopningen eller? Personligen orsakar inte Leksand några särskilda känslor överhuvudtaget. Varken positiva eller negativa. Ungefär som Lasse Kroner...
+ 2