+ 2
Inlägg: 1604605
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ja, hej, det är jag nu igen. Tänkte bara önska alla TIK-are en riktigt God Jul. Samt att vi vinner SM-Guld 2015. Eller 2016. Okej, 2017 då...
+ 6
Du tänker på den där ekonomiska dopningen eller? Personligen orsakar inte Leksand några särskilda känslor överhuvudtaget. Varken positiva eller negativa. Ungefär som Lasse Kroner...