1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614816 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1605253

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2013-12-28
El Maco: Jag gillade också Challe, på många sätt. Dock tycker jag att hockeyutvecklingen under hans tid lämnade en del i övrigt att önska. Linkan-Perra var hursom en betydligt värre kombo, där håller jag med till fullo.

Svarskommentarer

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2013-12-28
Bragd-Birger:

Vad Challe anbelangar ger jag fullständigt fan i att vissa menar att spelet blev "tråkigt". Det tyckte ju många med SvFF och Lagerbäck också. Inte trist nog utan att resultaten vägde upp, anser jag. Vi spöade bland annat MoDo som skit i kvarten 2008, det var en oerhört skön revansch som betydde en del. Sedan hade vi även 2-1 i matcher mot HV i semin, det kunde ha gått!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.