1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1605257

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2013-12-28
Bragd-Birger:

Vad Challe anbelangar ger jag fullständigt fan i att vissa menar att spelet blev "tråkigt". Det tyckte ju många med SvFF och Lagerbäck också. Inte trist nog utan att resultaten vägde upp, anser jag. Vi spöade bland annat MoDo som skit i kvarten 2008, det var en oerhört skön revansch som betydde en del. Sedan hade vi även 2-1 i matcher mot HV i semin, det kunde ha gått!

Svarskommentarer

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2013-12-28
DJ Hemp: 2-1 i matcher och ledning 1-0 vill jag minnas, innan bambi på hal is fällde oss. Jag var lycklig som ett barn nästan oavsett resultat då jag i samma sekunder befann mig på BB med nyfödd son :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.