jå1: HAHAHAHA skulle velat se sverige möta tex usa.. undra om usa slagit dom 2 siffrigt? istället får dom möta slovenien..som dom nästan torskar mot.. hela os fick dom pissmotstånd förutom semi,final
Inlägg: 1612299
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
stoff: Vem fan i h-e har sagt nåt om att det inte spelar någon roll ifall Rask spelt eller inte? Inte jag i vartfall.
Dessutom hade jag rätt att Sverige skulle ta silver och Finland brons. Enda felet var att jag trodde USA skulle ta guldet.
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
stoff: ..och i semin spöade dom Finland? Som dessutom bjöds på ett mål. Ta färjan över o gråt i bastun med tasken istf att hänga här o sura.