Inlägg: 1612322
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : dig har jag inte ens nämt... läser du det jag skriver så vet du kommentatorerna..SVENSKA kommentatorerna
+ 1
stoff: Vem fan i h-e har sagt nåt om att det inte spelar någon roll ifall Rask spelt eller inte? Inte jag i vartfall.
Dessutom hade jag rätt att Sverige skulle ta silver och Finland brons. Enda felet var att jag trodde USA skulle ta guldet.
Redigerad kommentar