stoff: ja att sverige inte hade en chans är ju ett understatement. Sen ber jag om ursäkt om jag hade lite hård ton i mitt inlägg om foppas uttalanden. Vi måste ju hålla ihop vi tikare. Trots våra olika nationaliteter:) landslag är landslag och Timrå är viktigast;) Timrå ik är som bästa!!
Inlägg: 1612335
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Eller vad säger ni andra? OS guld för sverige eller sm guld för Timrå. Vilket slår högst.
OS kommer och går men timrå ik består!!
OS kommer och går men timrå ik består!!
+ 1