1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1612336

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Eller vad säger ni andra? OS guld för sverige eller sm guld för Timrå. Vilket slår högst.
OS kommer och går men timrå ik består!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: på tal om annat. Så var jag på playoff hockey för en dryg vecka sedan. Kval från div 1 till allsvenskan. Såg då matchen mellan västervik och tingsryd. Fastnade då ordentligt för en spelare i västervik, vid namn Patrik Karlkvist. En avig rightare med fina händer, grymt fina handleder och 105 pannor lätt. Producerade 77 poäng i division 1 södra E. Sen är han bara 21 bast. Utvecklingsbar vill säga:). Läste en intervju där han sa att han är sugen på spel i allsvenskan. Det var redan några lag från allsvenskan som hört av sig. Men han ville komma till rätt lag där han får spela mycket. Tycker nubben bör signa honom omgående. Steget från div 1 till allsvenskan är ju inte lika stor som till SHL. Och i timrå skulle han ju kunna få en rätt stor roll om han producerar.

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: helt rätt:)!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.