Inlägg: 1613875
Svarskommentarer
Jockz: En för mig befogad fråga till allmänheten: är det egentligen någon spelare som höjt sitt marknadsvärde på ett så pass anmärkningsvärt sätt de blir i stort sett omöjliga att behålla?
Försök att se de objektivt, hur man tittar på vår trupp som utomstående. Vår poängbäste spelare var sju poäng ifrån att nå topp 25 i poängligan. Vår förstemålvakt slutade nia i målvaktsligan. Det är inte direkt så att SHL- sportcheferna sitter och andas tungt med vår Eliteprospectssida framför sig. Det är det som är det fina med att göra en "okej" säsong. Ingen har synts eller skapat positiva rubriker på ett för oss oroande sätt. Norja fick lite uppståendelse tidigare men det såg han ju till att ta ner fullständigt nu matcherna innan Iilahti tog över.
Redigerad kommentar
Och Molinder måste bort. Han är inte ett dugg bättre i år, nästan sämre än i fjol till och med.
Jag ger mig fan på att han skulle vara lika blek i div 1. Det är precis som att han anpassar sin nivå efter den division han spelar i. Lat och ointresserad av att utvecklas. Ingen jag vill ha i mitt lag.
Redigerad kommentar