1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1613882

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
Jockz: Förvisso, men han visar ju den typ var tionde match, och det är för sällan.
Och Molinder måste bort. Han är inte ett dugg bättre i år, nästan sämre än i fjol till och med.
Jag ger mig fan på att han skulle vara lika blek i div 1. Det är precis som att han anpassar sin nivå efter den division han spelar i. Lat och ointresserad av att utvecklas. Ingen jag vill ha i mitt lag.

Svarskommentarer

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
hubbenorlen: skriv ett brev till nubben o säg att alla bojjkottar o gå på matcherna tills dom skeppar iväg molinder

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.