1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1613885

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
hubbenorlen: skriv ett brev till nubben o säg att alla bojjkottar o gå på matcherna tills dom skeppar iväg molinder

Svarskommentarer

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
stoff: Det är INGET bra sätt att kommunicera. Självklart kan man ha åsikter om Molinders prestationer säsongen som var (vilket jag också haft) men att "hota" med bojkott är att gå alldeles för långt.

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
stoff: Det tror jag är helt rätt väg att gå för klubbens utveckling också. Vår främsta uppgift som supportrar är att via mejl göra allt vad vi kan gör att dränera de som sköter klubben på all form av arbetsglädje. Skicka många syrliga mejl. Jajemen. 

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.