stoff: Det är INGET bra sätt att kommunicera. Självklart kan man ha åsikter om Molinders prestationer säsongen som var (vilket jag också haft) men att "hota" med bojkott är att gå alldeles för långt.
stoff: Det tror jag är helt rätt väg att gå för klubbens utveckling också. Vår främsta uppgift som supportrar är att via mejl göra allt vad vi kan gör att dränera de som sköter klubben på all form av arbetsglädje. Skicka många syrliga mejl. Jajemen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.