DJ Hemp:i matcherna mot dem kommer ramsan "vi är bästa rödvita laget" alltid att passa :)
Inlägg: 1618747
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SuperMupster: Den ramsan passar aldrig. Inte ens om TIK skulle möta Degerfors.
Jag tror att en växelramsa med "Röd och vit - hockeydynamit" mellan klack och ståplats skulle kunna ge ett bra tryck och bli ett signum för TIK. Men för att en växelramsa skulle kunna fungera i Eon Arena skulle stora delar av publiken behöva skickas på utbildning.
Jag tror att en växelramsa med "Röd och vit - hockeydynamit" mellan klack och ståplats skulle kunna ge ett bra tryck och bli ett signum för TIK. Men för att en växelramsa skulle kunna fungera i Eon Arena skulle stora delar av publiken behöva skickas på utbildning.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
SuperMupster:
Ja, det också. He he, skön humor det där med Hästens bortaställ. Det behöver vi mer av inom idrotten. : )
Ja, det också. He he, skön humor det där med Hästens bortaställ. Det behöver vi mer av inom idrotten. : )