SuperMupster: Den ramsan passar aldrig. Inte ens om TIK skulle möta Degerfors.
Jag tror att en växelramsa med "Röd och vit - hockeydynamit" mellan klack och ståplats skulle kunna ge ett bra tryck och bli ett signum för TIK. Men för att en växelramsa skulle kunna fungera i Eon Arena skulle stora delar av publiken behöva skickas på utbildning.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag tror att en växelramsa med "Röd och vit - hockeydynamit" mellan klack och ståplats skulle kunna ge ett bra tryck och bli ett signum för TIK. Men för att en växelramsa skulle kunna fungera i Eon Arena skulle stora delar av publiken behöva skickas på utbildning.