Jag tippar att vi blir av med DIF till nästa säsong. De har det bästa utgångsläget med tanke på motstånd i sista omgången. Det där enda målet lär man väl kunna ta in. Och då blir nog inte 08-området helt utan SHL-lag trots allt...
Inlägg: 1618831
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Om inte AIK viker ner sig mot Rögle för att få ha ärkerivalen i samma serie....
+ 1