Minns att vi vek ner oss mot MoDo i kvalserien 1983 och släppte iväg 6-3 till 6-7 i sista perioden, men där hjälpte vi ju vår ärkerival och det drabbade i stället Luleå.
AIK är ju inte 100% körda själva ännu och om de gör något så nedrigt kommer jag att önska dem all olycka så länge jag lever. Jag spyr verkligen på Rögle och vill att de ska vara kvar där nere i dyn med oss...
Herregud vilken panik det skall bli i hockeyligan om inte Jurgårn fixar att tag steget upp. Blir det nyordning i seriesystemet då igen ? Då lär det bli att alla lag från orter mindre än 500000 blir portade från att kunna gå upp.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.