Timrå Icon: Nja...har han inte hört nåt så tror jag inte det är där skon klämmer. Men är det så tänker jag att det är det förstnämnda. TIK har avskrivit Hult och jobbar på andra spår.
Inlägg: 1618999
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nubben i ST: – Andrée Hult stack till USA direkt efter säsongen, men vi ska ta ett snack när han kommer hem.