mikenomad: Nubben i ST: – Andrée Hult stack till USA direkt efter säsongen, men vi ska ta ett snack när han kommer hem.
Inlägg: 1619015
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
zita: Jahaja....andra klubbar har tydligen kunnat prata med honom ändå. Men det är klart, det kanske var slut på pengar på kontantkortet.
Att man inte förhandlar över mobilen förstår jag men på André låter det som att han inte har en aning om huruvida Timrå är intresserade eller inte.
Jaja...klassiskt förhandlingsknep hos lite attraktiva spelare, jag vet...
Att man inte förhandlar över mobilen förstår jag men på André låter det som att han inte har en aning om huruvida Timrå är intresserade eller inte.
Jaja...klassiskt förhandlingsknep hos lite attraktiva spelare, jag vet...
Redigerad kommentar
+ 1