+ 1
Inlägg: 1619758
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jo,men 135 poäng(70 mål o 65 asisst) på två säsonger och blott 21 år ger respekt! Hade varit en mumsbit för oss! Och med lite jävla anamma så tror jag han blivit kanon..men!
Sv: Apropå nånting...
Vila i frid Nyköping Hockey. I går slog klubben vantarna i den bleka kranka hockeydöden. Konkurs.
Vi som minns när Zäta avgjorde efter det beryktade ladugårdstifot. Vi som minns hockeybildsmannen i sin överrock under läktarna i Nyköping. Vi som minns den stort flinande domaren när ramsan "domaren är dum, jättedum" föddes...
Det var en annan tid. Det var länge sedan. Men det var en viktig del i Timrå IK:s historia. Stackars Nyköping.
Vi som minns när Zäta avgjorde efter det beryktade ladugårdstifot. Vi som minns hockeybildsmannen i sin överrock under läktarna i Nyköping. Vi som minns den stort flinande domaren när ramsan "domaren är dum, jättedum" föddes...
Det var en annan tid. Det var länge sedan. Men det var en viktig del i Timrå IK:s historia. Stackars Nyköping.
Redigerad kommentar
+ 6
Han skall tydligen ha gått upp i vikt en del under säsongen. Viktuppgången skall inte haft göra med muskler om man säger så;)
Dock så vet jag inte sanningshalten i ryktet. Men poängproduktionen är ju inte fy skam. Tror inte att han kommer kunna glida pä räkmacka i Mora dock. Kommer få lägga ner hårt arbete var han än spelar i Allsvenskan.