Sputnik: Jo,men 135 poäng(70 mål o 65 asisst) på två säsonger och blott 21 år ger respekt! Hade varit en mumsbit för oss! Och med lite jävla anamma så tror jag han blivit kanon..men!
Inlägg: 1619769
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: Hoppas han floppar lite i Mora i år. Så kan Nubben hugga honom nästa säsong istället. Blir säkert
Billigare då med. Man vet ju inte vad Mora gav han för bud heller, timrå kanske inte kunde matcha det?
Billigare då med. Man vet ju inte vad Mora gav han för bud heller, timrå kanske inte kunde matcha det?
Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: Synd attmissa den guldklimpen. Samtidigt känns det som att truppen skulle må bra av någon lite mera rutinerad lirare.
Nubben agera!
Nubben agera!