Inlägg: 1619770
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Herminator: Jo jag är helt inne på din linje,men en sniper med Try-out kontrakt för en billig peng vore inte fel för ett ungt satsande lag som vi!
Nubben agera!