DJ Hemp: Lär väl inte vara så packat på läktarn i Skellefteå heller om dom skulle vandra samma väg som vi. Är bara framgång som gäller för att locka folk tyvärr
Nej, i så fall får de la räkna med ett visst bortfall. Men fyra raka SM-finaler och en sådan överlägsenhet, det kan ingen snacka bort. Vilken extas det var i går! Inte för mig personligen, men man satt ju kvar där vid TV:n under hela matchen stum av beundran trots att man hade tänkt gå ut tidigare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.