1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1620282

Sv: Silly Season 14/15
sargad:

Ja, jag vet. Det är viss skillnad. Medan vår arena är belägen i en tallskog som inte ens är särskilt nära Timrå Centrum. Snacka om idioti att bara köra vidare med det upplägget år efter år efter år...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 14/15
DJ Hemp: Jag har ju hela tiden hävdat att vi flyttar in te stan och lägger en multihall i hamnen vid Casinot och breve där slår vi upp portarna till landets första statliga bordell!Tre sköna flugor i en j-a smäll! Lite hockeydynamit och tömma påsen och ev fylla el tömma plånkan?! Vilken j-a combo liksom! Fulla hus varje gång! Kunde ju dra ett järnvägsspår dit med ändstation där..den frågan måste vi ha me i kommunvalet i höst el e jag helt bakom flötet?..

Sv: Silly Season 14/15
DJ Hemp: Lär väl inte vara så packat på läktarn i Skellefteå heller om dom skulle vandra samma väg som vi. Är bara framgång som gäller för att locka folk tyvärr

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.