1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1620342

Sv: Silly Season 14/15
SMÅLAND:

Jaji, det finns gigantiska utrymmen i hamnområdet för en sprillans arena för där byggs just ingenting. Tog en promenad dit i går som utsiktsmässigt var riktigt deprimerande. Längst ut från piren sett: I östlig riktning en rätt ful bro, i nordlig riktning skitfula industrilokaler eller nedrivna industrilokaler och högar av sand och grus, i sydlig riktning tomma timmervagnar och till synes avställda långtradare samt dessa förbannade högar av sand grus igen. Sundsvall kan verkligen ta väl till vara på de mest attraktiva ytorna i staden dem...

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 14/15
Tur för Saik att de spelar i SHL och inte HA. I HA hade de bara varit en i mängden av lag som spelar rock'n roll-hockey, i SHL åker de åttor runt alla lag eftersom där tillämpas "taktisk, tillknäppt defensiv-hockey"...
Fast de hade nog tillhört toppen även i HA. Kanske. Mittenlag som sämst.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.