1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1620298

Sv: Silly Season 14/15
DJ Hemp: Jag har ju hela tiden hävdat att vi flyttar in te stan och lägger en multihall i hamnen vid Casinot och breve där slår vi upp portarna till landets första statliga bordell!Tre sköna flugor i en j-a smäll! Lite hockeydynamit och tömma påsen och ev fylla el tömma plånkan?! Vilken j-a combo liksom! Fulla hus varje gång! Kunde ju dra ett järnvägsspår dit med ändstation där..den frågan måste vi ha me i kommunvalet i höst el e jag helt bakom flötet?..

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 14/15
SMÅLAND:

Jaji, det finns gigantiska utrymmen i hamnområdet för en sprillans arena för där byggs just ingenting. Tog en promenad dit i går som utsiktsmässigt var riktigt deprimerande. Längst ut från piren sett: I östlig riktning en rätt ful bro, i nordlig riktning skitfula industrilokaler eller nedrivna industrilokaler och högar av sand och grus, i sydlig riktning tomma timmervagnar och till synes avställda långtradare samt dessa förbannade högar av sand grus igen. Sundsvall kan verkligen ta väl till vara på de mest attraktiva ytorna i staden dem...

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.