Vi borde om det finns några slantar kvar i värvningsbudgeten komplettera med Daniel Åhsberg också...
Inlägg: 1621748
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 14/15
TRL: Jag vet att Åhsberg var aktuell för timrå tidigare. Tror det var Nubben som var sportchef då också. Så otroligt dyr kan han väl inte vara nu heller. Hans karriär har ju gått lite i stå. Dock så tror jag inte det finns någon chans att vi får se honom i Timrås tröja nästa säsong. Bergström ligger nog betydligt närmare till hands...
Sv: Silly Season 14/15
TRL: Finns det några slantar över efter man (förhoppningsvis) skrivit kontrakt med Hult misstänker jag att Nils Bergström ligger närmast till hand.
+ 2