+ 2
Inlägg: 1621754
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 14/15
dr-nix: Ja det är väl inte allt för svårtippat men jag bedömer Åhsberg som en bättre forward. Men säkert mkt dyrare också.
TRL: Finns det några slantar över efter man (förhoppningsvis) skrivit kontrakt med Hult misstänker jag att Nils Bergström ligger närmast till hand.