+ 1
Inlägg: 1626734
Svarskommentarer
Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
hubbenorlen: nog tycker jag att det är en viss skillnad på bidrag från supportrar/sponsorer och ett miljonbidrag från t.ex. Zäta.
Sedan vet inte jag vilken förhoppning du har med att värva spets. Är det för att eventuellt ta steget upp, eller möjligheten att nosa på det. Eller är det för att undvika en degradering?
Jag hoppas verkligen inte att vi går upp förrän vi fått ordning på ekonomin och satt en organisation som klär oss.
Sedan vet inte jag vilken förhoppning du har med att värva spets. Är det för att eventuellt ta steget upp, eller möjligheten att nosa på det. Eller är det för att undvika en degradering?
Jag hoppas verkligen inte att vi går upp förrän vi fått ordning på ekonomin och satt en organisation som klär oss.
+ 3
Det Zätas pengar skulle innebära är att vi har råd att värva spetskompetens. Och just den här säsongen behöver vi det. Annars kanske vi aldrig spelar i SHL igen.