Inlägg: 1627181
Svarskommentarer
Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
Herminator: Jag får en känsla av att det finns en namn- och nyförvärvsfixering. Med denna unga, utvecklingsbara grupp, avdraget förlusterna av Nils Bergström och Jonathan Ilahti, tycker jag att det på förhand ser något bättre ut. Det enda lag som kom efter i tabellen och gör en stor satsning är väl SSK?
I och med att dessutom åtta första får spela vidare, så är det i min värld ett något hetare läge i år jämfört med ifjol.
I och med att dessutom åtta första får spela vidare, så är det i min värld ett något hetare läge i år jämfört med ifjol.
Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
Herminator: Är tyvärr inne på din linje jag också, blir det 3000 får vi vara "nöjda". Jag kommer vara där iaf.
Jag hoppas naturligtvis att det kommer mycket flera än 3000.