1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1627181

Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
Kongo: För att de förväntade topplagen värvat rejält i och med att flera lag går upp till SHL i år. Vi ligger däremot kvar med en ganska oförändrad trupp.
Jag hoppas naturligtvis att det kommer mycket flera än 3000. 

Svarskommentarer

Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
Herminator: Jag får en känsla av att det finns en namn- och nyförvärvsfixering. Med denna unga, utvecklingsbara grupp, avdraget förlusterna av Nils Bergström och Jonathan Ilahti, tycker jag att det på förhand ser något bättre ut. Det enda lag som kom efter i tabellen och gör en stor satsning är väl SSK?

I och med att dessutom åtta första får spela vidare, så är det i min värld ett något hetare läge i år jämfört med ifjol.

Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
Herminator: Är tyvärr inne på din linje jag också, blir det 3000 får vi vara "nöjda". Jag kommer vara där iaf.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.