Herminator: Är tyvärr inne på din linje jag också, blir det 3000 får vi vara "nöjda". Jag kommer vara där iaf.
Inlägg: 1627183
Svarskommentarer
Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
Själv hoppas jag på att föreningen kommer att bjuda in hockeyungdommar o skolklasser från hela området för att fylla ut hallen, kanske kan man hitta nya supportrar för framtiden.
+ 2
Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
Berglund: Jag kommer också att vara där så mycket jag bara kan. Men känslan hos mig är att denna säsong känns än mer avslagen än det gjort senaste åren. Det känns iskallt.
+ 1