1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614769 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1627183

Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
Herminator: Är tyvärr inne på din linje jag också, blir det 3000 får vi vara "nöjda". Jag kommer vara där iaf.

Svarskommentarer

Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
Själv hoppas jag på att föreningen kommer att bjuda in hockeyungdommar o skolklasser från hela området för att fylla ut hallen, kanske kan man hitta nya supportrar för framtiden.

Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
Berglund: Jag kommer också att vara där så mycket jag bara kan. Men känslan hos mig är att denna säsong känns än mer avslagen än det gjort senaste åren. Det känns iskallt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.