+ 2
Inlägg: 1627963
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2014-09-12
DJ Hemp: Det är bra att du är så het på gröten, hoppas vår röd-vita dynamit är det också ikväll. Vi vill inte se några skridskoskenor slipade med sirap ikväll.
Fullt ös nu bara! Pressa motståndarna ända in i nätmaskorna! Mota ut dem i sarghörnen och låt dem inte få en ynka centimeter i utrymme! Kriga!!!
Okej, jag kanske blev lite övertaggad nu... :)
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2014-09-12
Okej, där fanns visst inget som helst fog för min skyndan. Men likafullt är man tacksam för att Timrå TV-sänds endast två dagar efter den förra sändningen. Detta hade jag ingen aning om förrän jag kollade in sajten "TV-matchen". Kanon!
OBS! Även denna match sänds i Viasat Hockey. Förnämligt. Chans till snabb revansch. Forza TIK!