Inlägg: 1627987
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2014-09-12
Perreman:
Nej då, ingen fara. Hoppas att ledare och spelare resonerar likadant, även om jag misstänker att det blir förbannat tufft att lyckas kriga till sig en "trea". Å andra sidan brukar vi väl inte ha det alltför svårt med just Rögle...?
DJ Hemp: Det är bra att du är så het på gröten, hoppas vår röd-vita dynamit är det också ikväll. Vi vill inte se några skridskoskenor slipade med sirap ikväll.
Fullt ös nu bara! Pressa motståndarna ända in i nätmaskorna! Mota ut dem i sarghörnen och låt dem inte få en ynka centimeter i utrymme! Kriga!!!
Okej, jag kanske blev lite övertaggad nu... :)