Inlägg: 1627988
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2014-09-12
Jag håller med den/de som har skrivit uppskattande ord om Timrås matchställ för året. Bra start dessutom!
+ 2
Perreman:
Nej då, ingen fara. Hoppas att ledare och spelare resonerar likadant, även om jag misstänker att det blir förbannat tufft att lyckas kriga till sig en "trea". Å andra sidan brukar vi väl inte ha det alltför svårt med just Rögle...?