1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1632896

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2014-10-11
Smokey: Har inte varit såhär bra drag på länge. No pyro no party

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2014-10-11
östin: Kan hålla med om att det var bra drag och stor uppslutning. Jag står dock fast vid att en del ramsor känns väldigt meningslösa, så som "Honken är en horunge". Bättre att ta en ramsa som hela klacken är villig att sjunga med i.

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2014-10-11
östin: Håller med dig. Mycket surgubbe här nu;) Klacken hade faktiskt ett jävla tryck i afton. Hade vi vunnit, då hade vi nog rockat ner hela Pellesvanslösland vid den här tiden.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.