Andersson:Då kan vi nog glömma den viktigaste förstärkningen, ingen ny målvakt!
Inlägg: 1649672
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Pär: Man räknar nog med att klara kvalet med den målvakt och backbesättning man har. Gambling på hög nivå.
Ser man på Timrå-Löven så ser man hur jävla snedbyggt det här laget är. Balansen i yngre/äldre och bortprioriteringen av fullständig backbesättning tillsammans med en chansning i mål. Nubben har lite att tänka på till nästa säsong.
Ser man på Timrå-Löven så ser man hur jävla snedbyggt det här laget är. Balansen i yngre/äldre och bortprioriteringen av fullständig backbesättning tillsammans med en chansning i mål. Nubben har lite att tänka på till nästa säsong.